Algemene Leveringsvoorwaarden van Le Garage Studio (KvK 63405407) gedeponeerd op 23 maart 2021 bij de Kamer van Koophandel
Btw nummer: NL002271222B79

Artikel 1 | Algemeen
1.1 De algemene voorwaarden van Le Garage Studio zijn van toepassing op alle producten, bestellingen, aanbiedingen, leveringen en overeenkomsten. Deze zijn, samen met de verwijzingen die ze bevatten, van toepassing op elke overeenkomst die wij met u sluiten. Lees de algemene voorwaarden zorgvuldig door voordat u een bestelling plaatst. Mocht u vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via collaboration@daphisticated.com.

Artikel 2 | Overeenkomst en bestelling
2.1 De overeenkomst tussen Le Garage Studio en u is bindend op het moment dat u een bestelling plaatst. Le Garage Studio verwerkt de bestelling nadat de betaling is ontvangen. Tot dat moment is Le Garage Studio de enige eigenaar van de producten.

2.2 Zodra uw bestelling is verwerkt, ontvangt u per e-mail een bevestiging met de details van uw bestelling. De factuur ontvangt u per mail. De pakbon ontvangt u bij de bestelling.

2.3 Afbeeldingen en specificaties zijn ter indicatie. Sommige producten zijn handgemaakt en kunnen dus iets afwijken. Dit wordt ook vermeld in de productomschrijving van de desbetreffende producten. Als een product niet aan uw verwachtingen voldoet, kunt u het retourneren (zie artikel 6), echter kan dit geen aanleiding vormen om een claim in te dienen.

Artikel 3 | Betalingen
3.1 Le Garage Studio biedt u op dit moment één beveiligde betaalmethode aan: iDeal.

3.2 Indien Le Garage Studio per ongeluk een verkeerde prijs heeft vermeld op de website en dit een duidelijke vergissing betreft, heeft Le Garage Studio het recht om dit aan te passen. Ook indien u dit artikel al heeft besteld. De bestelling kan dan ongedaan worden gemaakt. Het geldt wordt dan teruggestort op de rekening waar mee betaald is.

3.3. Alle productprijzen op www.legaragestudio.nl zijn inclusief btw, maar exclusief verzendkosten.

Artikel 4 | Levering
4.1 Le Garage Studio levert binnen Nederland alle bestellingen via PostNL.

4.2 Wanneer u per ongeluk een verkeerd afleveradres heeft opgegeven, de verkeerde leveringsoptie heeft gekozen of niet thuis was op het moment dat PostNL een bezorg-poging deed — en daarom extra kosten van toepassing zijn — brengt Le Garage Studio deze kosten bij u in rekening.

4.3 Le Garage Studio verzendt uw bestelling zo snel mogelijk na ontvangst van uw betaling. Le Garage Studio streeft er naar dat u uw bestelling binnen de verwachte levertijd van drie werkdagen ontvangt. Indien dit om welke reden dan ook niet mogelijk is, nemen wij contact met u op.

4.4 Tot en met het moment van levering draagt Le Garage Studio de verantwoordelijkheid over de bestelling. Na levering wordt de verantwoordelijkheid overgedragen aan u.

4.5 Houd er rekening mee dat de in 4.3 genoemde levertijden, de verwachte levertijden zijn. In het geval een product niet binnen de verwachte periode wordt geleverd, is het niet mogelijk om een claim in te dienen. Le Garage Studio zal echter altijd alles in werk stellen om ervoor te zorgen dat u uw bestelling op tijd ontvangt.

4.6 Lokale bestellingen worden door Le Garage Studio zelf geleverd binnen 36 uur.

Artikel 5 | Zichttermijn
5.1 Le Garage Studio streeft ernaar alle klanten blij te maken met hun aankoop. Toch adviseren wij u om binnen veertien werkdagen uw aankopen te controleren op kwaliteit en kwantiteit. Indien er iets niet in orde is, neem dan contact op via collaboration@daphisticated.com.

Artikel 6 | Retourneren
6.1 We hopen natuurlijk dat u tevreden bent met uw aankoop. Mocht u toch een aankoop willen retourneren dan heeft u vanaf de datum waarop u de bestelling heeft ontvangen, veertien dagen bedenktijd waarin u de aankoop kunt retourneren. Wij doen niet aan ruilen.

6.2 Het retourformulier moet altijd in de doos worden bijgevoegd.

6.3 U kunt de retourzending samen met het retourformulier terugsturen naar:

Le Garage Studio
De Wiltstraat 2
6821 CE Arnhem

6.4 De kosten en verantwoordelijkheid van de retourzending zijn voor uw rekening.

6.5 Indien goederen gebruikt, beschadigd of incompleet zijn, hebben we het recht de geretourneerde artikelen te weigeren. Dit geldt ook voor retourzendingen die niet binnen de in artikel 6.1 de bepaalde termijn zijn teruggestuurd.

6.6 Terugbetalingen vinden plaats binnen 14 dagen na ontvangst en controle van de retourzending.

6.7 Terugbetalingen vinden plaats via de oorspronkelijke betalingsmethode Le Garage Studio kan de teruggaaf alleen overmaken naar de rekening waarmee de oorspronkelijke betaling is gedaan.

Artikel 7 | Garantie
7.1 Na de zichttermijn van veertien dagen (artikel 5) geeft Le Garage Studio een maand garantie op de kwaliteit van een product. Indien u niet tevreden bent met de kwaliteit van een product, neem dan contact op via collaboration@daphisticated.com.

7.2 Le Garage Studio zal een passende oplossing bieden, evenals besluiten welk van de volgende opties wordt gekozen:
Reparatie.
Vervanging.
Restitutie.
7.3 In het geval van restitutie, vindt de terugbetaling (inclusief verzendkosten) plaats binnen 14 dagen na ontvangst en controle van de retourzending.

7.4 Als we het artikel repareren of vervangen, kan dat tot 14 dagen duren mits anders gecommuniceerd.

7.5 De garantie vervalt na 14 dagen. Wij bieden geen garantie op het moment dat het ontstaan van de schade niet te achterhalen is of wanneer het product met een ander einddoel is gebruikt.

Artikel 8 | Copyright
8.1 Alle rechten (zoals: auteursrechten, beeldmerken, woordmerken) op onze teksten, foto’s, beelden en andere materialen, zijn ons eigendom (of hebben wij in beheer met toestemming van de rechthebbende). Uw gebruik mag hier geen inbreuk op maken. Zonder schriftelijke toestemming van Le Garage Studio mogen foto’s, afbeeldingen en teksten niet worden gereproduceerd en in het openbaar worden gebruikt.

Artikel 9 | Geschillenregeling
9.1 Op deze algemene voorwaarden en de overeenkomsten die wij met u sluiten is het Nederlands recht van toepassing. In het geval van een geschil is de rechter te Arnhem bevoegd.

9.2 U kunt als consument terecht op het ODR-platform (Online Dispute Resolution). Dit platform biedt een eenvoudige, doelmatige, snelle en goedkope buitengerechtelijke oplossing voor geschillen die voortvloeien uit online transacties. Voor meer informatie zie: http://ec.europa.eu/odr.